ICT Beheerder Kantoorautomatisering

Als beheerder van onze kantoorautomatisering weet jij als geen ander wat nodig is binnen ons snel veranderende ICT landschap. Jij voelt je helemaal op je plek tussen de systemen zoals Windows 11, Office 365 en Citrix. Kan je niet wachten om aan de slag te gaan met het automatiseren en optimaliseren van werkprocessen? Dan is de vacature ICT beheerder kantoorautomatisering iets voor jou!

Wat je gaat doen

Als beheerder kantoorautomatisering maak je deel uit van een team met acht directe collega’s. Jullie zijn verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer van onze moderne werkplek. Dit omvat het beheren en onderhouden van systemen en applicaties zoals Windows client- en Citrix-omgevingen, Ivanti Workspace, Office 365 en het virtualiseren van applicaties. Daarnaast werk jij aan de doorontwikkeling van onze innovatieve moderne werkplek waarmee onze collega’s ‘’any time, any place, anywhere’’ kunnen werken. Dankzij jouw inzet kunnen onze zorgprofessionals werken in een optimaal functionerende werkomgeving. Een belangrijke functie dus!

Waarom als ICT beheerder kantoorautomatisering aan de slag bij Franciscus?

  • Innovatie: jij mag je continu inzetten voor onze innovatieve moderne werkplek. 
  • Zelfstandigheid: je hebt de vrijheid om je eigen werk in te delen.
  • Betekenisvol werk: jij draagt indirect bij aan optimale patiëntenzorg.
  • Flexibiliteit: wij denken met je mee en bieden flexibele ureninzet. 

Goed om te weten
Je draait ongeveer eens in de twee maanden consignatiediensten, waarin je eventuele onvoorziene problemen snel oplost en de continuïteit van onze systemen waarborgt.

Waar ga je werken?
Je werkt op onze twee ziekenhuislocaties in Rotterdam en Schiedam, drie poliklinieklocaties en een polikliniek in het Oogziekenhuis. Je hebt een flexwerkplek op onze Rotterdamse locatie Franciscus Gasthuis, maar je bent ook regelmatig op onze andere locaties te vinden. Binnen de afdeling ICMT (Informatie, Communicatie en Medische Technologie) werk je samen met ongeveer 120 collega's.

Jouw profiel

  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau. 
  • Je hebt ervaring met kantoorautomatisering en IT-beheer.
  • Je hebt ervaring met het virtualiseren van applicaties of je bent bereid deze vaardigheid te leren of verder te ontwikkelen.
  • Je hebt bij voorkeur kennis van SCCM, INTUNE en Office 365.
  • Je beschikt over communicatieve vaardigheden.
  • Je bent flexibel inzetbaar. Samen met collega's zorg je voor een optimale bezetting.

Jouw aanbod

  • Salaris is afhankelijk van jouw diploma en werkervaring in FWG 50 (mbo) of 55 (hbo) van de cao Ziekenhuizen. Dat is max. € 5.084,- bruto per maand op basis van 36 uur.
  • Maar ook een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van allebei 8,33%.
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract voor 36 uur per week.
  • De mogelijkheid om 4x9 uur te werken, waarbij je 1 dag in de week thuiswerkt.
  • Een laptop van de zaak.
  • Een baan in een topklinisch ziekenhuis. Wat dat precies betekent lees je hier.
  • Een fijne werksfeer: bij ons zijn de lijnen kort, communiceren we open met elkaar, zijn we collegiaal en vinden we humor belangrijk!
  • Goede bereikbaarheid van onze locaties.
  • Kinderopvang bij Fransje Plukkebol; ons eigen kinderdagverblijf.
  • Een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden waarin je bijvoorbeeld extra verlof koopt of een fiets aanschaft.
  • Sporten met korting, stoelmassages, yogalessen, vitaalcoaching en nog veel meer!

Sollicitatieprocedure

Solliciteren

Ben je enthousiast geworden en misschien wel de perfecte match? Solliciteer dan via onze website. Je ontvangt direct een ontvangstbevestiging in je mail.

Selectie

We gaan direct met jouw sollicitatie aan de slag en bekijken op basis van je cv en (eventueel) je motivatiebrief of er een match is. We laten jou zo snel mogelijk weten of we je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.

Kennismakingsgesprek

In het kennismakingsgesprek onderzoeken we of we bij elkaar passen. En natuurlijk is dit ook voor jou hét moment om te beoordelen of jij jezelf straks ziet werken in Franciscus. Stel dus gerust al jouw vragen! Let op: vaak volgt er nog een tweede kennismakingsgesprek.

Contract & arbeidsvoorwaarden

Gefeliciteerd, we zijn een match! We nodigen je graag uit voor een telefonisch gesprek waarin onze collega’s van Werving & Selectie jou alles vertellen over onze arbeidsvoorwaarden, jouw salaris, contract en alle andere faciliteiten die we jou bieden.

Om bij Franciscus te kunnen werken, heb je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) nodig. Deze wordt voor jou aangevraagd aan het eind van het sollicitatieproces. De kosten hiervoor worden door ons vergoed.

Welkom!

Wat fijn dat je bij ons start! Voor jouw eerste werkdag ontvang je een uitnodiging voor onze Franciscus onboardingapp. Zo kun je alvast vanuit huis, de trein of waar dan ook, kennis maken met ons ziekenhuis. En natuurlijk word je goed opgevangen en ingewerkt op de afdeling.

Zet de stap naar Franciscus

Wil je meer informatie over de vacature ICT beheerder kantoorautomatisering? Of wil je een keer meelopen op de afdeling? Neem contact op met Dennis Bul, Teammanager ICT Operations, via telefoonnummer: 06-27327918. Bellen of WhatsAppen kan ook met Linda Overeijnder, corporate recruiter, via telefoonnummer: 06-57083314.

Interne kandidaten gaan voor als zij solliciteren op deze vacature.
Acquisitie plegen? Dat is voor deze vacature niet nodig!

ICT Beheerder Kantoorautomatisering

Foto van een Franciscus klomp
ICMT
Franciscus Gasthuis & Vlietland
36 uur
FWG 55, max. €5.084,-
Je hebt nog 14 dagen om te solliciteren

Nu geen baan voor jou?

Meld je aan voor de Franciscus jobalert. Komt er een passende vacature vrij? Dan ontvang je automatisch een mail.

Icoon die ongelezen mail aanduid.