Functioneel applicatiebeheerder Facilitaire Dienst
Wil jij meedenken over hoe wij onze applicaties nog gebruiksvriendelijker kunnen maken? Wil je indirect bijdragen aan topzorg? En weet je met jouw expertise waarde toe te voegen aan ons team? Dan is de vacature functioneel applicatiebeheerder iets voor jou!
Wat je gaat doen
Je beheert alle applicaties binnen de afdeling Facilitaire Dienst. Denk aan Planon, Arta, AFAS en Monaco. De applicaties richt je zo in, zodat ze zo optimaal mogelijk aansluiten bij de processen in het ziekenhuis en de gebruikersbehoeften. Jij bent veel in gesprek met collega’s om hun wensen nog beter in kaart te brengen. Ook ben jij dé man of vrouw waar collega’s bij terecht kunnen met vragen over data en rapportages. Je maakt analyses, ziet verbanden en je adviseert aan de hand van deze data.
Wat nog meer?
Met jouw visie en enthousiasme denk je mee over de mogelijke optimalisaties die wij kunnen doen. Hoe kunnen zaken slimmer ingeregeld worden in Planon en Arta en hoe maken we optimaal gebruik van de mogelijkheden van AFAS en Monaco? Zomaar een vraagstuk waar jij je mee bezig houdt. Je signaleert ontwikkelingen, doet verbetervoorstellen, vertaalt deze naar een plan van aanpak en beleidswijzigingen, test nieuwe functionaliteiten én je zorgt mede voor draagvlak binnen het team en de organisatie. Je werkt veel samen met de ICT-collega’s.
Jouw afdeling
Binnen de Facilitaire Dienst werken ongeveer 600 collega’s samen aan de optimale ondersteuning van het zorgproces in ons ziekenhuis. De Facilitaire Dienst bestaat uit de sectoren Techniek Beheer & Projecten, Hotelservices, Front Office, Stafbureau & Inkoop en Kinderdagverblijf. Jij werkt voor de sector Stafbureau & Inkoop samen met de projectleiders, een accounthouder vastgoedbeheer en de manager. Je werkt op onze beide ziekenhuislocaties in Rotterdam en Schiedam.
Maak de stap naar het echte werk
Een fulltime carrière bestaat uit 2.000 werkweken. Wat laat jij in die jaren achter? Voelt het als zinvol? Geeft jouw baan antwoord op jouw ambities en idealen? Niet? Dan is het tijd voor het echte werk. Het echte werk wordt namelijk hier gedaan: in ons ziekenhuis. En misschien is dat wel precies waar jij naar op zoek bent. Een werkomgeving die er écht toe doet, en waarbij je dagelijks impact hebt op het leven van anderen.
Jouw profiel
- je beschikt minimaal over een mbo diploma richting ICT, Facility of vergelijkbaar;
- je beschikt over hbo werk- en denkniveau;
- je hebt affiniteit met functioneel applicatiebeheer;
- je ziet verbanden en schakelt snel;
- je bent proactief en creatief! Zo zie je werk liggen en pak je dit zelfstandig en creatief op;
- jij wilt graag je steentje bijdragen aan de zorg en een baan waar je van betekenis kan zijn.
Jouw aanbod
- Salaris volgens FWG 55 van de cao Ziekenhuizen. Dat is max. € 5.084,- bruto per maand op basis van 36 uur.
- Maar ook een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van allebei 8,33%.
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract voor 32 of 36 uur per week.
- De mogelijkheid om 4x9 uur en thuis te werken.
- Ruimte om te leren! Je hoeft nog niet alles te kunnen. We ondersteunen je in je ontwikkeling en leren je alle kneepjes van het vak om succesvol te zijn in deze functie.
- Een baan in een topklinisch ziekenhuis. Wat dat precies betekent lees je hier.
- Een fijne werksfeer: bij ons zijn de lijnen kort, communiceren we open met elkaar, zijn we collegiaal en vinden we humor belangrijk!
- Goede bereikbaarheid van onze locaties.
- Kinderopvang bij Fransje Plukkebol; ons eigen kinderdagverblijf.
- Een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden waarin je bijvoorbeeld extra verlof koopt of een fiets aanschaft.
- Sporten met korting, stoelmassages, yogalessen, vitaalcoaching en nog veel meer!
Sollicitatieprocedure
Solliciteren
Ben je enthousiast geworden en misschien wel de perfecte match? Solliciteer dan via onze website. Je ontvangt direct een ontvangstbevestiging in je mail.
Selectie
We gaan direct met jouw sollicitatie aan de slag en bekijken op basis van je cv en (eventueel) je motivatiebrief of er een match is. We laten jou zo snel mogelijk weten of we je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.
Kennismakingsgesprek
In het kennismakingsgesprek onderzoeken we of we bij elkaar passen. En natuurlijk is dit ook voor jou hét moment om te beoordelen of jij jezelf straks ziet werken in Franciscus. Stel dus gerust al jouw vragen! Let op: vaak volgt er nog een tweede kennismakingsgesprek.
Contract & arbeidsvoorwaarden
Gefeliciteerd, we zijn een match! We nodigen je graag uit voor een telefonisch gesprek waarin onze collega’s van Werving & Selectie jou alles vertellen over onze arbeidsvoorwaarden, jouw salaris, contract en alle andere faciliteiten die we jou bieden.
Om bij Franciscus te kunnen werken, heb je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) nodig. Deze wordt voor jou aangevraagd aan het eind van het sollicitatieproces. De kosten hiervoor worden door ons vergoed.
Welkom!
Wat fijn dat je bij ons start! Voor jouw eerste werkdag ontvang je een uitnodiging voor onze Franciscus onboardingapp. Zo kun je alvast vanuit huis, de trein of waar dan ook, kennis maken met ons ziekenhuis. En natuurlijk word je goed opgevangen en ingewerkt op de afdeling.
Zet de stap naar Franciscus
Heb je nog vragen over de vacature functioneel applicatiebeheerder? Neem contact op met Deerdre Malais-de Gelder, via telefoonnummer: 06-47960429. Bellen of WhatsAppen kan ook met onze recruiter Carmen Vermeulen-Nesse via telefoonnummer 06-82335063.
Interne kandidaten gaan voor als zij solliciteren op deze vacature.
Acquisitie plegen? Dat is voor deze vacature niet nodig!
Carmen Vermeulen - Nesse
Functioneel applicatiebeheerder Facilitaire Dienst
Nu geen baan voor jou?
Meld je aan voor de Franciscus jobalert. Komt er een passende vacature vrij? Dan ontvang je automatisch een mail.